اضغط اعجبنى

اعجبنى

السبت، 20 أغسطس، 2011

شاهد فضيحه دنيا سمير غانم مع ايهاب كامل يصورها عاريه فى الحمام

‏هناك 20 تعليقًا:

  1. يعني وش كنتوا تنتظرون من وراء هذا الوسط الوسخ
    ان شاء الله يتولى الاخوان المسلمين الحكم في مصر وتتنظف من هالزبائل
    سبحان الله الله عزوجل ماحرم شئ الا وكان به اعلم
    والله يهدي الجميع

    ردحذف
    الردود
    1. انت سافل وجحش كبير

      حذف
    2. انا عاوزة اتناك

      حذف
  2. هههههههههه

    ردحذف
  3. ﻓﻀﻴﺤﺔ ﺩﻧﻴﺎ ﺳﻤﻴﺮ ﻏﺎﻧﻢ,ﻓﻀﺎﻳﺢ ﺩﻧﻴﺎ
    ﺳﻤﻴﺮ ﻏﺎﻧﻢ,ﻓﻀﻴﺤﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺎﻟﺼﻮﺭ,ﺻﻮﺭ
    ﻓﻀﺎﺣﻪ ﻟﺪﻧﻴﺎ ﻭﻫﻲ ﻋﺎﺭﻳﺔ,ﻓﻀﺎﻳﺢ
    ﺩﻧﻴﺎ,

    ردحذف
  4. ليه بس كده ده حرام اللي بيحسل ده انا اسف يادنيا ياسمسر انتي احسان ممسله واكيد دي مش حقيقيه

    ردحذف
  5. ان كانت أصلا الفضيحة حقيقية أو غير حقيقية فالتمثيل لااااا يجوز

    ردحذف
  6. انا مع المثل اللي يقول لاتحكمو على الناس من مظاهرهة

    ردحذف
  7. مستغرب على الشخص اللى معلق وبيقول وسط وسخ , انا شغال فى الوسط ده ووسط فيه الحلو وفيه الوحش , بس انت لو انسان محترم مكنتش تنطق بكلمة يشمئز لها السمع , ثانياً الى مفتى ديار النت اللى بيقول التمثيل حرام, هل مع دليل على انه حرام؟؟ ولا حضرتك بتفتى اى شئ , التمثيل عادى لو كان محترم انما المشاهد الجنسية والمخلة فالعمل ذات نفسه هو اللى حرام وده بيعود لشخصية الممثل . وللعم الفيديو ده اتاخد غدر وانه مش فضحية , بل يا فضيحة اللى عملها فضيحة ونشرها يوم القيامة

    ردحذف
  8. الله الله من الفضيحة

    ردحذف
  9. ةىؤباءىسثقتثقتةثفتثف

    ردحذف
  10. هية شتطلع غير على الامية

    ردحذف
  11. Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it ;) I will
    return yet again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and
    continue to help others.

    Check out my webpage voyance par téléphone

    ردحذف
  12. Thanks very nice blog!

    Here is my web-site ... voyance Gratuite

    ردحذف
  13. Undeniably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be
    on the internet the simplest thing to be aware of. I say
    to you, I definitely get annoyed while people consider
    worries that they plainly do not know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Review my web site - Tennis

    ردحذف
  14. I have fun with, гesult in I fοund exaсtly what
    I waѕ tаking a lοok for.
    Υou've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    Also visit my blog post; disque ssd

    ردحذف
  15. Hello it's me, I am also visiting this site daily, this web site is genuinely good and the users are truly sharing pleasant thoughts.

    my site tarot de Marseille

    ردحذف
  16. You need to take part in a contest for one of the finest websites online.
    I most certainly will recommend this web site!


    Here is my webpage voyance gratuite

    ردحذف
  17. شكرااااااااااااا

    ردحذف